|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min man älskar att teknik och att fixa med bilen och fyller snart 40 år... Vill ge honom någon kul bilpryl att "leka" med på sin födelsedag. Någon teknikkunnig här inne som har tips? Kram på er! Lotta | |
|
Välkommen till forumet! Vad får det kosta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Navigator är ju kul och tämligen onödigt 2500-3000:- för en enkel handdator med navi paket går ju att hitta... Sen fins ju hur mycket kinky verktyg som helst för oss "verktygsbögar" varför inte en rejäl uppsättning bilrekond kemikalier av god kvalisort t.ex. Sonax eller Smartab Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Carl Adam Andersén |
Köp en radiostyrd bil med riktig motor, förslagsvis någon bil han äger. Om han e barnslig. |
|
CAA: Alla riktiga män vågar visa hur barnsliga dom egentligen är... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kom ihåg tumregeln: ju onödigare desto bättre. Det bästa är alltså något som är så onödigt att han själv skulle skämmas om han gick och köpte det. Handen på hjärtat, hur kul är det med en hink bilvårdsprylar i jämförelse med någon onödig leksak för samma peng? |
|
|
Jag har ingen vettig teknikpryl, men mitt förslag är en förarkurs på någon av sveriges motorsportbanor ex. Mantorp Park el. likn. Då kan han leka av sig ordentligt med hjälp av expertis och få gasa ordentligt. ArctisZ3 |
|
|
Jag håller med Mats Landh... Kolla exvis denna: Länk Närmsta bana för er är väl Falkenberg... Dessutom använder de BMW... / Joakim Länk |
|
|
Ett set med spärringnycklar är nog välkommet också om han mekar ofta... Länk Mvh |
|
| Eller varför inte ett DVD paket att monteras i solskyddet som Toni har gjort så snygg se länk : Länk | |
|
Upptäckte nu att Förarutveckling använder Sturup Raceway också... ...så nu är det ännu närmare för er... :) / Joakim Länk |
|
|
eller en dag på racerbanan...det är kul.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
Champ |
En resa till BMW musset i München:) Champ dieselpower |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.