|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har precis införskaffat mig en 735:a av 1989 årsmodell. Vad jag undrar nu är om det är komplicerat att sätta i en bilstereo i den. Det sitter ju redan högtalare i den som jag antar är orginalen. Är det krångligt att sätta i nya. Och Vad ska jag statsa på för cd spelare? | |
|
det skall inte vara några problem, det sitter högtalare nere på "Kickarna" dessa är fördragana och kan bytas till motsvarande storlek, ett tips är att köpa Välkänt bra bra Högtalare och som ljudkälla skulle jag använda en Kenwood eller JVC. Om du vill ha en billg med mp3 så google runt lite. Jag vet inte hur det är med kabeldragningen till bakre högtalare men jag bryr mig inte nämnvärt då jag skall dra om ny stereoel helt och hållet. 4kanals steg still coupen och en 1000W 10" med ett RF steg. That´s the shit men det kostar. *För att du älskar att köra* |
|
|
troligtvis sitter det en kopplingsplint med massa kablar i innanför där stereon ska sitta om det gör det så är det bara att köpa en koppling från den till stereon (finns troligtvis på bilradiolagret el MDS) sen är det bara att plugga i stereon. själv köpte jag den billigaste clarionen för 1200:- som passa bra i bmwn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.