|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en fråga om vad det kan vara för nått fel på ljudet i bilen. Köpte den förra sommaren och då fungerade radion/ cd-spelaren perfekt, men efter ca 2 - 3 månader la den av och kort därefter dog batteriet. Så jag startade upp bilen med startkablar och radion/ cd - spelaren fungerade igen, i åtminstone 3 veckor, för att sedan lägga av för gott. Testade med att köpa ett nytt batteri, men det hjälpte tyvärr inte. Varken Radion/ Cd - spelaren eller ljudet till TV:en och gps:en fungerar. Vad kan det vara för fel?? MVH Marcus | |
| Kollat säkringar :) | |
|
aa har kollat allt sånt....och säkringarna var hela Vad kan det annars vara för nått fel?? |
|
|
Är det ingen som vet vad det kan vara för något fel på radion/cd-spelaren i bilen? MVH Marcus |
|
|
Hade min 540 inne på diagnos på Bmw i Göteborg idag.Jag har exakt samma fel som du.Domen löd att video-modulen är kass samt att rdsmodulen har ärgat!? sönder inuti.Allt tack vare kondens som bildas i bagageutrymmet. Your Toyota is Not fantastic |
|
| Okeej...lät inget vidare. Vet du vad det skulle kosta att laga det? | |
|
Fick inget pris,men han sa "du vill inte laga den här".Misstänker att det inte är billigt.Beställde på bildelsbasen idag.2200:- för båda inkl frakt. Your Toyota is Not fantastic |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns ett avlastningsrelä(reläfel)?? till Radio cd mm spolen till reläet matas från säkring 43, men funkar telefonen om du har sådan så ligger den över reläet också och då borde inte det vara fel där. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.