|
|
|
|---|---|
|
Passar det..? klumpen passar ej det vet jag men hur är det med innanmatet..? asså själva diffen åsså..? //Danne | |
Paap Reeder |
... kan vara så att E30 har "den lilla slutvxln" då passar nog innanmätet till din 84:a men inte till 85:an då den stora slutvxln kom på e28:orna. MVH /// Paap R |
|
okej men ja har slaktat både en 85:a å en 84:a men ja ser då ingen skillnad på dom.. men man borde ju se rätt fort om det passar omm na öppnar dom.. men jag skulle villja har lite bättre vrid i den så va ska man ha för utväxling..? //Danne |
|
|
Lämpligtvis en högre. M5E34ans innehåll på 1:3,91 passar i stora E28-klumpen. Kolla lite här: Länk |
|
Paap Reeder |
m20. Mailar dig en jmf bild. MVH /// Paap R |
|
okej men fan dom går ju aldrig å få tag i... får tag i en klumpt från en 88:as e 30 men ja vete faan va den har för utväxling.. asså Paap Reeder är den en klump från en e 28:a och en e 30..? eller åre stora å lilla klumpen på e 28:an..? //Danne |
|
Paap Reeder |
... det är stora och lilla E28. Dreven i den lilla är samma som i E12, E3 mfl "i det gänget". Kan dock e30 för dåligt. MVH /// Paap R |
| okej då har jag den stora iaf... jaja får leta vidare efter en klump då... men en fråga till... sitter det diff på alla 528:or..? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.