|
|
|
|---|---|
|
tjao min bil gick inte igenom besiktningen pga för hård å låg konstigt nog , den gick igenom förra året å ja har knapp kört nått så konstigt nog men de gick inte denna gång .. ja vet inte riktigt vad hja har för däpare på den men vad mån tro ska behöva göras ? kan de räcka att köpa längre fjädrar ?? dom tyckte den va för stum också vet inte tiktigt hur jag ska göra .. nån som har vart med om detta ? nån som ahr nå knep för att tvär höjja den utan att dom gnället på besiktningen mvh david ... bilder på bilen finn på gelleriet och en bild på min andvändare .. tjing | |
|
Va? Fick du anmärkning? Min bil var så låg så den höll på att hänga sig på smörjgropen men de sa dom inget om. |
|
|
min sköt iväg domkraften som sitter på hjul i mitten... det låg nån gummigrej uppepå ;P Men dom sa inget åt mig iaf... |
|
| förresten... fy fan va snygg bil du har! | |
| okej ja men dom va mest negg på att den va för stötig fattar inte de är nya dämpare 01 . och fjädrarna är orginal säkningfjädrar men ja tror de e nå spec från tyskland dock men endå bleb hyffsat negg ialf haha .. jo tack ja tycker också den e fin , den ska snar säljas bara ja får den igen besiktningen .. .tjing | |
|
bilprovningen har inget å göra med dina fjädrar och dämpare när jag besikta min 525iA-T så var fram dämparna total kassa så bilen såg sänkt ut, hur som hällst de sa inte ett ljud, de ska kolla spindel leder å sånt.. men inte fjädrar å dämpare... måste ha vart en PMS snubbe/kärring som besikta din bil iår :( BMW Williams F1 Team. |
|
| Kolla så att inte genomslagsgummit tar emot....var med om det på min gamla bil (dock en e21:a).Fick ombesiktning för att det var för kort fjädringsväg på den....kapade bara av genomslagsgummit en bit....sen gick den igenom :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.