AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.703

Någon som vet nåt om denna M5 3,6?

mp
99
mp3bjorn_
Brokatröd 525i -91
Har en kompis som är lite intresserad av den här bilen. Den har varit ute länge nu. Någon som vet nåt om den?

Länk
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Vet inget om bilen, men gör en sökning Länk på bilfirman...

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
bilen har varit till salu bra länge. Har olika fälgar, varför?
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Verkar intressant och det går säkert att göra på priset men färgkombinationen var inte helt lyckad, ska vara mörk kontrastlack samt inredning på Brilliant-röda bilar!
tycker lacken + inredningen var klockren i färgkombination
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Svensksåld, varför saknas strålkastartvätten därframme? Det är standard på svensksålda.
Felaktig kontrastlack som sagt, den var svart från fabrik.
Olika fram- och bakfälgar.
21 ägare (!), stått till salu i ca 1,5 år, körförbud.
Varför är han intresserad av den? Måste finnas något bättre för 70k? Servicebok är ju ovanligt dock, och mycket utrustning i den visserligen.

Sen heter färgen inte Brilliantröd, utan Brillantröd.

-M5 E34 Limousine register Länk
Ojoj, 21 ägare?? Jag var lite intresserad av den bilen för några år sedan men har för mig att den då hade haft 16 ägare. Skicket såg helt oki ut exteriört på den tiden men jag tror inte att den hade den gråa kontrastlacken då. Jag har sett den rulla året runt i Sthlm i saltslasket.
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Min Sambo e intresserad av en bil som står där, så troligtvis ska vi när där snart. E det ngn som vill kan jag snoka lite på den?!
Men som sagt, till salu i ett och ett halv år och 21 ägare...

Sjöberg
DR
2
DR RUTGER
M5 3.6 -89
Jag var och kollade på bilen i onsdags och jag har detta att säga. Ju längre ni kan hålla er från bilen dessto bättre för er!!!

Efter att bilhandlare nonchat oss i en kvet så gick vi för att kolla på bilen och då sa han; skall ni ha bilen så får ni ta den som den står med felen också, två olika fälgar med blanslitna däck, bilen gick ej att låsa, batteriet var paj, naven var rostiga mm, och jag täcker inte besiktiga bilen till er ihäller!!!

Då sa vi BYE BYE och gick!!!

MVH DR. RUTGER

!!!3535cc OF PURE M POWER!!!
mp
99
mp3bjorn_
Brokatröd 525i -91
Tack då vet jag, bäst att hålla sig borta då. Står väl ett tag till, och sedan reas den väl bort till nån som kör skiten ur den..
DR
2
DR RUTGER
M5 3.6 -89
Typ den har stått där i över 1 år nu och det är ingen i sitt rätta sinne som köper den. jag hade köpt den som renoveringsobjekt för 30000kr kanske men inte annars!!!

MVH DR. RUTGER

!!!3535cc OF PURE M POWER!!!
Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
för maj så tycker jag de e en häck (skrot) inget att ha

M5 THE REAL POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.