|
|
|
|---|---|
//Andy |
Skriv in vad ni tycker! Vilken ni gillar bäst och sånt! MVH //Andy |
|
E28 och E30 är klart bäst... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
|
Helst så skulle jag viljat ha en e46 m3:a! Men annars tycker jag e36orna är helt underbara!!! Mvh Marcus |
|
sebbe_bmw |
De flesta BMW e ok. gillar dock mest E39 E38 E52 E65 m.m Ingen rangordning på dom |
|
M3 E-46 Kommer snart.. "See you at the Rödljus" |
|
| Drömm Bemmern är E-30, 333 Alpina med 733 motor (?), som vad jag vet, bara fanns för den Sydafrikanska marknaden. | |
|
M3 E46 o.s.v. i all ära, men en lätt moddad M3 E30 står högst i rang hos mig i alla fall! MfG, Klaus. www.klangkraft.com |
|
|
M3 e46 är helt klart dröm bilen.. men men just nu vill jag bara att det ska bli vår så att jag kan ta ut min bil <=== M3 wannabe.. =) |
|
|
Alpina är ju egentligen inte BMW (fast det är det ändå), men mina drömbilar skulle nog innefatta följande: (E24) Alpina B7S Turbo Coupé (E30) Alpina B6 3.5 Coupé (E31) Alpina B12 5.7 Coupé (E34) Alpina B10 BiTurbo (E38) Alpina B12 6.0 Limousine Utan inbördes rangordning... -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
E46 solklart ! Ozz |
|
| E30 rulezzz | |
|
Hej, 6-serien är min favorit, gärna av senare årsmodell! Björn Markholm |
|
|
En av mina bästa vänner hade en Alipna B6 3,5... Helt underbar bil! :-) Vill ha! /Jimmy www.lazzat.nu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.