|
|
|
|---|---|
|
Nån som kikat på denna? Verkar ju vara ett klipp, ser ju grymt fin ut, som pendlarbil eller så...vågar man? Länk | |
| Tuff bil, grymt svårsåld för det pris säljaren tycker den är värd. Lägg ett bud på 10-12000:- så är det en affär som bägge parter får vara nöjda med. Klart du vågar! | |
| 79:a ! haha...det är rätt gammalt det, men lite ball med en bil med så låga mil & originalskick! | |
|
Den är värd att bevara absolut! Aningen dyr i dagsläget kanske. Men om 10 år lär den vara värd mer. |
|
|
Den karossen är snygg faktiskt...speciellt grillen. Men som sagt, kanske kan bli värd något. |
|
|
Skulle jag hitta en E21:a som ser ut såhär, skulle jag slå till direkt! Länk |
|
|
Personligen så tycker jag det är synd att offra en 9000mils e21 till pendlar bil.. /Pelle |
|
|
hade jag haft pengarna och platsen hade jag tveklöst köpt den! en fin e21a skall jag bara ha ngn dag! MVH Johan K |
|
|
Vackraste modellen av 3:serien som tillverkats.... SPARA!!! /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
parolof |
konstiga åsikter folk har om klassiker, pendlarbil, ja jösses:-/ |
| En perfekt samlarbil. Min första BMW var en E21. Jag har aldrig haft en bil med sådan djupglans i lacken. Den blev otroligt fin efter polering. | |
| Haha, exakt en sådan övningskörde jag i. Kommer fortfarande ihåg hur extremt bra och bekväm man tyckte den var. :-) | |
| Ruskigt fin, 15000kr borde vara lätt att få ut, 17000kr inte alls orimligt för den. Det är bara att entusiasta och sommarköra så kan nästa generation glädjas åt den. | |
| Den är läcker, på med ett par Alpinafälgar så är saken biff! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.