AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
955

Hjälp med fälgval!

M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Har svårt och bestämma mig för vilka fälgar jag ska köpa,det ska vara till en e39 touring.
18" är väl ända kravet och sen att dom inte blir allt för dyra ca:15000:-
Har varit inne på att köpa kopian på nya M5 fälgen e60,men nu har jag hitta så många andra snygga fälgar så jag vet inte längre.
Hoppas ni kan hjälpa mig,det är ju som dax att få lägga på sommardäcken.

"Riktiga män luktar diesel"
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej.
Jag försöker med lite förslag:
Länk

Länk

Länk

Länk

Ligger i den prisklassen du söker, cirka 14000:-
Mvh
Razvan Terme: Va lite schyst nu o gå ner i pris på 18" radial 32 *hehe* så han kan ha lika fina fälgar som jag ;)
Blev snyggt med dem fälgarna på min e39...skickar bilder så fort jag tvättat bilen o hjulen :)

Ps. Vill du ha bilder med Turtle wet´n Black (däckglans) på däcksidorna eller utan? :))))

Mvh Dragolito

Svart som synden Länk
Visa användare
382
Nordstedt
325iM -03 E46
alternativ nr 4 blir skit snyggt 3:an va också snygg men kanske inte på e39.

mvh Andreas

M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Japp,snygga fälgar gillar nog också nr 4 bäst.
Kom gärna med mer förslag gärna med bild på bil med fälgar

mvh Nilsson

Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Fälgarna heter Corniche Wheels (nr4 är Topaz, finns även i Chrome om man nu skulle gilla det), från Schweitz, har precis lagt upp dessa på hemsidan då vi precis blivit ÅF.

Länk

Dragolito :) kul att du blev nöjd. Jag vill ha bilder med Turtle om det går ;)
BM
48
BMWbyME
525i E34 -92
523iA Touring E39 -98
Annars kan du göra som jag, beställde en uppsättning chromade 18" med däck, Dunlop High Performence...

iallafall, direkt översatt till SEK kostade de 11 500 (inkl. däck!) men plus frakt, en kompis tog hem dem åt mig i en container I EN BIL, ligger grejjerna i en bil slipper man tulla, ligger dom utanför i en container bara så blire tull :/ slutpris på 15 000 kr.

Låter det intressant med chromade fälgar eller andra fetingfälgar till ett lågt pris, så kan man ju alltid besöka www.bigwheels.net

Mina fälgar heter Zinik Z7 Adrian, och dessa fälgar som firman marknadsför finns inte i Sverige än på långa vägar, vad jag vet ialalfall...
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Nu har jag beställt fälgar och däck,vart lite budget eftersom flickvännen fick ha ett finger med i spelet.
Men vart tillslut kopierna av ny M5 fälgen e60 det får duga,det är ju ändå en sur gammal diesel dom ska sitta på

BM
48
BMWbyME
525i E34 -92
523iA Touring E39 -98
Dom e riktigt fina nya M5 fälgarna å. Tycker inte att de bara duger, de e jäkligt snygga...

Drifting - Living Life Sideways
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Lägg upp lite bilder sen :), skall bli kul och se hur det blev. De fälgarna är riktigt nice altså.
Mvh
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Okej, här kommer en första bild med nya fälgarna Länk
Inte världens bästa men ska försöka ta lite bättre bilder sen,men man ser ju hur det vart

Champ
Allt annat än orginal fälgar ska kastas så långt man orkar enl. min erfarenhet...

Ska ersätta M5 replica med orginalfälgar för att slippa rikta om dem dör jämnan.

Lägg några tuden extra så och kör med ett leende istället!

"Riktiga män kör diesel power med årssnitt förbrukning 0,63 l/mil på 212 hk och 410 Nm"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.