|
|
|
|---|---|
| Någon som har en uppfattning om vad stötlisterna till fram+bakstötfångarna kostar på bmw? | |
| ring och fråga! Det skiljer nog lite i pris ber. på vart du ska köpa dem. Har för mig att någon skrev i en annan tråd att listerna runt om på bilen kostar ca 2000kr | |
| Den mitrre fram köpte jag häromdan och den gick lös på 120 spänn. Skulle gissa på 150 till 200 stycket resterande lister. bara en gissning. Du kan i alla fall köpa dem på motornord för det priset. | |
| Jaså det var inte dyrt...! Ska ringa o kolla med både BMW o MotorNord...! Tack! | |
|
Sidolisterna går nog på en ca 100-250:- styck, listerna till hörnen fram går på 240:- st när jag kollade sist //Simon |
|
|
Xtracrispy: Sidolisterna, menar du då dem som är vid dörrarna? Jag syftade på listerna på fram- och bakstötfångarna.... Men 240 styck för sidorna? Hur mycket för den i mitten som går ner också? Nån som vet? Tack! |
|
|
Okej jag förstår, enligt www.realoem.com så går den på ca 56$, så kring 500:- skulle jag gissa //Simon |
|
| e34brillant: Jag skrev ju just 120 spänn för den i mitten fram. Den långa på bakstötfångaren vet jag dock ej. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.