AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
630

Första tvätten hemma för i år!

Så där! Dagen gick fort... :) hämtade M3an från garaget igår och igår natt var det den första natten för M3an i sitt garage "hemma". Tog ut henne i morse och tog en sväng. Sen så vart det en noggrann tvätt, allt förutom dammsugning som skall göras senare i veckan! =) Vart mycket nöjd med resultatet. Tog nyss en sväng med henne. 0.5 grader i luften och ojojoj vad kompressorn laddar på bra på kvällarna när det e så kallt! :-D På 1:an och 2:an så är hon helt galen! =) Rena vild djuret! Är så glad att jag inte sålde henne... Här kommer lite bilder! Tack till Foppa som la upp dem åt mig!

Länk

Natti! =)

Mvh Tobias
Lika välputsad som vanligt! ;)

M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk
Fo
88
ForesT
BMW 135i -08
Riktigt grym bil, den borde röra på sig :)

Mina senaste bilder: Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Snygg.

Men när ska du sätta på "rätt" fälgar då? ;)
Min bil har även den fått sett dagsljuset :)
Hämtade ut den igår, bytte lite oljor och annat småplock, däremot väntar jag med den riktigt stora putsningen till om någon vecka, då blir det en total övergång av lacken!

/Marcus
Bmwcs# 4680
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
...och jag ska prova reg besiktningen för 3:e (!) gången...på onsdag... :-/
Snygg som vanligt!
Men jag undrar: Levererades bilen med Doublespoke II-fälgarna och vita blinkers fram från fabrik? :)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Lycka till Mosse!

(Du har fått på org. dämpare nu eller?)

/Marcus
Bmwcs# 4680
Olof: Doublespoke är original sen bilen var ny. Däremot så är blinkerserna eftermonterat då de lyser när man kör. Ej tillåtet att ha oranget ljus fram. Men funderar ändå på att testa orange fram ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.