AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.294

Istället för originall navi...

Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Hej på er! Ska bila till Italen o Grekland i sommar och har forskat att eftermontera originall navi till min 328ci. Tråkigt nog så räcker inte budgeten till för att göra detta.. Har försökt att hitta begagnad system men ingen lycka där heller tyvärr. Känner ni till någon "billigare" gps-system upp till 5000:-? Gärna något med svensk röst.
Tacksam oxå om ni vet var man kan hitta begagnade navi till min e46.
Mvh
Maco

Begagnade navin hittar du på www.ebay.de

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Robsarve
Mio´s nya makiner verkar riktigt trevliga.

www.gadgetec.se

tycker Erik
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Länk eller Länk . Vet inte om TomTom har Greklands kartor, Navman har det inte ivf.

Mvh. Patric
Min E38
Länk
BMWCS #4598
tomtom har inte greklands kartor men det är på gång! jag gissar att till hösten kan vi navigera även till turkiet,bulgarien och alla andra östländer så jag gissar att även Grekland kommer med.

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Robsarve
Köper du den dyrare Mion så följer ju hela europa med på hårddisken. Och den använder ju TeleAtlas kartor, så det mesta finns ju med. Verkar vara ett klart vettigare köp än TomTom.

tycker Erik
Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Tack för svaren! Har lite mer o välja på nu:)
Undrar bara om det är svårt att installera dessa alternativ, såg tex att Mio hade extern antenn, hur löser man detta? Antar att det ska vara på bilen. Var isåfall? hur ser det utr rent estetiskt?
Måste säga att Mio:s grejer verkade vara ganska ok!
Maco

Jag kör med MIO269 sedan 2 veckor. Den är suveränt bra, och den går finfint på den interna antennen.
Timing för röstinstruktioner, snabbhet, mängder av POI (points of interest på kartan) och den inbyggda hårddisken med hela europas kartor gör den vida överlägsen Destinator 3 och Navman 3450 som jag också använt. Och priset är ju en sensation jämfört med konkurrenterna. Den finns bl a på www.handit.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.