|
|
|
|---|---|
|
en pärla stulen ifrån SOLNA [bilen var avstäld och dammig] ur innomhusgarage. M635CSi diamantsvart med 18" alpinafälgar ... kännetecken var främst att emblemen där framme på nosen var bort spacklad [helt slät där ingen emblem] innan den målades om från orig färgen vilket var ljusgråmetalick.... syndes under motorhuven. bilen var avställd och detta kan inträffat från ca tis19 april eller nån dag kring det ! hittelön främst till den som leder till ansvariga eller inblandade i detta mycket grova misstag. /r maila mig om ni vet nåt! | |
|
Tråkigt när något sådan händer, spec. med en så ovanlig bil. Borde inte vara en alltför svår bil att spåra, om den inte redan är nedplockad eller i något land i öst. |
|
|
Stackars dig, Fy f.....!!! Hoppas den kommer tillbaka. /Fredrik |
|
|
ja ... dessvärre. här är en länk där man kan få se lite av bilen och kännetecken. Länk |
|
|
Vadadi, Lider verkligen med mig :( Får man fråga vilket garage det var? Vi har haft våran Porsche avställd i länsförsäkringars garage (CarPark) hela vintern, och tog ut den permanent den 11 april. För att komma in i det garaget måste man använda kort, vars kod bör registeras hos car-park. Likaså behöver man kort för att komma UT ur garaget och samtliga försök att komma ut borde också ha registrerats. Under kvällar och helger måste man dessutom använda kod. Polisen bör kunna kartlägga vem som varit inne i garaget under den tiden och när, såvida inte bilen stals under dagen då många anställda pakerar sina bilar där. Nu hoppas jag verkligen inte att det är just detta garage, skulle det vara så kommer jag nog tveka att placera pärlan där nästa vinter :( Lycka till och hoppas verkligen att den kommer tillbaka oskadd. Mvh / Peter |
|
|
tooon. den var inte i nån av de garagerna. törs inte berätta vilken garage det var i för att det finns en del andra fina bilar där. vi har däremot nyckel system [som byttes 2veckor sen till lås & nycklar] det är tyvärr så att har de verkligen bestämt sig för bilen då tar de ju den. Det enda man kan göra är ju i förrebyggande syfte och se till att obehöriga inte kommer in o kikar på bilarna, att man litar på sina garagegrannar osv. vi flyttade även på bilen från år till år och försökte undvika att ställa av den samma på ställen. bilen åkte inte runt på träffar eller liknande. för första ggen så finns den nu offentligt på nätet genom Länk för att maximera chanserna. hoppas att det kommer in lite napp för att vi har massor av bilder och dokumenterade kännetecken. fotade alltid när nåt blev bytt både förr och efter. ha det bättre Länk |
|
|
Polisen har hittat bilen ! i ett garage på Södermalm ! Alpina fälgarna saknas + att den e lite våldtagen. Har inte sett den själv än men jag ska dit imon. Polisen ska ta lite avtryck osv. De ansvariga vill jag få fram till vilket pris som helst. Om ni får koll på 18" Alpina fälgar, hör av er snälla. Jag har indentifikations dokument över dem. Det satt Michelin Pilot Sport på dem 235x40 fram och 265x35 bak mvh. maila mig gärna |
|
|
Håll oss uppdaterade om hur bilen ser ut! Var på Söder? |
|
|
Synd att det skulle behöva hända , för den bilen var verkligen läcker !!! Billy B-10 Länk |
|
| ... de har grisat ner hårt. Har har inte hjärta att återspegla det hela nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.