|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på att köpa nya fälgar och som det det ut så kanske man får gå på några M5 eller M3 kopior. Någon som har bra eller mindre bra erfarenheter kring dessa? Jag har en E39 touring (ej M-paket) och måste säga att jag tycker att M3 fälgarna är betydligt snyggare än M5. Finns det någon som M3 fälgar på en E39 touring och kanske har någon bra bild så får ni gärna skicka en länk... | |
|
Jag anser att man inte ska blanda fälgar (och övriga designelement) från olika modeller, det ser bara ut som inavel/missfoster... Tycker att du ska satsa på en fälg som är designad för 5-serien, eller en fälg som är designad för mer än en modell :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
...fast frågan är väl om andra än vi "BMW-töntar" tänker på det :) Skulle iallafall vara intressant om man fick se hur det ser ut. Har testat på gummihuset, men deras fälgtest blir ju endast en ungefärlig uppskattning |
|
|
Jag har 18 tums M5 kopior på min E39 sedan, och jag tycker det funkar bra, och harmoniser bra med bilens utseende. P.L |
|
| Orginal 19" till M3 E46 tycker jag ser riktigt snygga ut på E39. Dessa finns som kopior i mindre dimensioner också. Jag tror det är '540is' som har såna på sin E39... | |
|
Ja, jag tyckte då det såg riktigt bra ut ... Länk Frågan är bara om det blir lika snyggt med 17" och touring :) Tack för tipset |
|
|
petter_r, En kopia måste åtminstone ha samma storlek som originalet, annars ser det helknasigt ut, exempelvis 17" M3 E46-fälg..skulle se helknasigt ut, anser jag. Det finns många 17"-fälgar till E39 som är snygga...snyggast tycker jag nog det är med BMW Style 5...;-) Se min bild... Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
E39 Touring med 17" Style 5: Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Suck... ta länken i inlägget ovan, klipp ut och klistra in i addressfältet på webbläsaren, så ska det funka. Eller pröva här: Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.