|
|
|
|---|---|
|
Börjar bli lite trött nu. Kommer ut till bilen idag går ett vanligt inspektions varv ser att någon har snott emblemet bak. Att man aldriga kan få ha nåt ifred. Man vågar ju knappt ha en fin bil ståendes i stan längre! J_vla idioter!! ///Níklas | |
|
Jag vet precis hur det känns!! Hade häromleden inbrott i min verkstad och fick det "lite" utrensat och innan det inslagna rutor i min sjua :-( (Så just nu så ligger 2 pundare och en viss person i en vit e36a jäkligt illa till) Vad ska man göra för att bli av med packet? Sätta sig i en buske med en ak5 och vänta på noplisarna? /Pelle |
|
|
En polare har på kort tid haft 3 inbrott i sin bil. Nu senast orkade de inte gå in igen då de redan snott allt löstagbart av värde, så då snodde de blinkersen fram och på sidorna istället! Naturligtvis har de ju inte fått bort framblinkersen hela då man måste ha huven öppen, så nu sitter nån på 2 st vita blinkers utan fästen.... Varför? Vad fan ska de göra med dem? De är ju inte värda många euron.. Inte heller askkoppen är ju speciellt värdefull.... |
|
|
Skadegörelse är roligt tydligen. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Pelle: Tror inte det blie så mycké "noplisar" med en Ak5 ;0) Z MMM Coupe |
|
| De där med att vänta i en buske kanske kan bli aktuellt! Inte kul å kopa nya emblem varannan vecka! | |
|
Ja..vad ska man säga!! Samhället har börjat gå åt fel håll på vissa ställen!! Snut jäveln kan stoppa en annan hederlig fan då man ha nuddat den heldragna linien o stå o predika för en o ge en böter o dylikt! Men ta fast små pundare tjuvar o liknande verka mindre spänannde för de!!! Tacka vet ja vissa arab länder..Snor man skär de av en fingrarna,,så man lär sej!! Vem fan ä James Bond!!!Aaa gluho bilo!!! |
|
|
*suck* jag blir så ledsen av alla dessa trådar... Efter att min M front blev stulen i vintras så tröttnade jag, Touringen är nu såld, det får bli en gammal japanare som bruksbil istället...den får i alla fall vara ifred på nätterna.. Hoppas dom åker dit. en dag tar deras tur slut... /K |
|
| Surt, men man borde kunna sätta in någon rörelse styrd kamera i bilen om den står i anslutning till där man bor. Det måste väl duga som bevis om man nu hittar någon som är så ljuskänslig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.