|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hej! Vad tycker ni är att acceptabelt pris för denna vagn jag länkar till? Högt miltal kan tyckas(har rullat 25000mil), men vad jag förstått är dessa vagnar mycket slitstarka om de är omhändertagna på rätt sätt. Länk Tack på förhand! Mvh: Thomas |
|
Tisnar Bil i Uppsala har också en -99 till salu för 119' som hade gått dryga 18000mil.. Helt fel pris är det väl inte, men det är en privatbil som då bör prutas på ändå+att den gått några tusen mil mera än den i Uppsala.. Jag säger 100',låter jämt o bra,frågan är väl om han släpper den för det. 25000mil brukar alltid skrämma bort många köpare, så jag tycker inte man bör ge mera än så iaf. Beror också på hur länge du tänkt ha vagnen hur man resonerar. Mvh Janne. |
|
|
Jag tycker att det är åt skogen för dyrt. För samma peng får du en liknande bil i tyskland som gått hälften så långt. Cirka 60-70 000 anser jag att den extrema långmilaren är värd. Dessutom saknas navi, ett stort minus på en E38. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Håller med KH i hans värdering. Slutpris på kanske 70KSEK är rimligt(som grund de försäljningar av 728 e38 jag känner till). |
|
Gemini__ |
Ok, tack för era synpunkter. Hade någonstans i bakhuvudet en tanke på 60-70000kr jag också. Farsan köpte en fin 728 E38 -99 förra veckan med endast 10800 mil på mätaren. Den gav han 110000kr för, så priset i annonsen är på tok för högt(vilket ni också håller med om). Begärt pris på 728:an i denna tråd var 110000kr innan annonsen dök upp(hade köpesannons ute, fick mailkontakt med säljaren) Får se om jag orkar diskutera pris. Tror inte risken är stor att ägaren släpper den för vad jag anser den vara värd. Ha´re gött! Mvh: Thomas |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En bekant visade upp en 97 728 14.000 mil för nån månad sedan kanske inte lika utrustningstung som denna, men skinn , lucka, elspeglar, fönster, manuell ac, steptronic, en fin vagn i mycket gott skick ca 60tkr var inköpspriset och det kändes spontant som rena fyndet med tanke på skicket och väldigt mycket bil för pengen. Men de är en vagn som kanske inte är sånt jättesug efter. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.