|
|
|
|---|---|
| Tjena,det är alltid -30c ute enligt min temp.mätare,har försökt hitta själva mätaren som ska sitta nån stans i fram kofångaren men kunde inte hitta den.Var ska jag hitta kablarna som går till givaren och vilken färg är de.Tacksam för svar | |
| den skall sitta i frontspoilern. Sitter ungefär i mitten. Förmodligen är det ärgat i anslutningen till tempmätaren eller så har du nog kabelbrott vid anslutningen. | |
|
Jag har bestämt för mig att tempgivaren sitter bakom vänster lucka i frontspoilern, brevid dimljuset alltså. Om inte så sitter den bakom höger lucka. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Som Greenberg skriver, den sitter i den vänstra luckan innanför dimljuset och man ser ett hål i den. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jag ser hålet var den ska sitta men den är borta,bilen har varit krockad innan så kanske förra ägaren har klippt den.Var ifrån går kablen ner till givaren i kofångaren? | |
Jeppe W |
Samma problem här, ingen kabel till tempgivaren, var ska den dras ifrån?? Färger? Utseende på kontakten? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.