AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
988

billigt i usa till e34

Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

kollade på Länk och såg att 2 caterstag inklusive bussningar kostar 350kr. på mekonomen kostar dessa cirka 2000kr kompletta. har mailat och väntar svar på vad frakten kostar. om någon vill sambeställa är det bara att skriva ett mess här, smidigast är om ni bor i västernorrland....
in
438
inkognito
E34 535-92
Är det inte billigare att beställa från tyskland, än vad det är här i sverige?
Med fraktkostnad och tullavgifter i Sverige så blir det inte riktigt lika billigt, men det är fortfarande billigare än i Sverige...

En utbytes styrväxel till ett bra pris skulle sitta fint förstås, och kanske en riktigt billig ny "Tropicool Bord bar" mellan framsätena hade inte varit helt fel...

// Jögge Länk

Cy
375
CypherX
525 e34 -89
520 e34 -88 *motorras!*
Baader: Har du beställt dessa än eller ?? I fall du inte har vill jag vara med och sambeställa isf...Utan tvekan om de kostar så lite !
Fått ngt svar?

Hittade ett annat företag för några månader sedan. Där blev det ca 800kr med frakt.

(1600 kostar de förbättrade hos jakpot bilderar i göteborg 750 bussningar)

Jag är defenitivt intresserad! Bor dock inte i västernorrland. Skulle vara snällt om du kunde tänka dig droppa grejerna på busstationen.
Betalar allt förskottvis till ditt konto om det hela blir av.

-Phil
Typ 80 dollar till Canada. Dubbla till oss kanske?

-Phil
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Philip S jag frågade aldrig utan köpte på meko genom en polare som har rabatt. vart lite dyrare men jävlar vilken skillnad det blev, som nytt.

bytte även silentbussningarna bak med hjälp av mektipset här på sidan. det tog 5 timmar och jag gjorde allt själv. nu spårar inte bilen nånting fast jag har 255 bak och bakvagnen slår inte heller vid urkoppling som förut.

jag har kommit på att det blir billigare att köpa från tyskland då frakten inte är lika dyr som från usa. kolla på ebay.de
Ok jo jag har bytt stagen på en del av mina bilar.

Jobbigt med gatorna i Göteborg när jag köpte bilen var det knappt kännbart sen har det ökat exponentiellt.

Snart har jag fasen bytt halva bilen. Bytt bak och styrled mm. Casterstagen kvar sen ska det väl vara bra.

Min 525 är en av de sämsta bilarna jag köpt och lagt mest pengar på. Ändå så gillar jag den.
Snart så... snart kanske den blir "bra".

Ska höra med en kille jag ska köpa indedning av om han ev kan köpa ut casterstag till ett förmånligt pris. Hoppas han är en shysst kille som kan tänka sig att göra det.

Vi får se annars blir det ebay.de, har fått mina inlogg uppgifter nu.

-Phil
Cy
375
CypherX
525 e34 -89
520 e34 -88 *motorras!*
Har oxå kollat in ebay.de lite och det är väldigt billigt även där, runt 600 spänn för bägge casterstagen. Men jag funderar på hur det är med frakten, har någon nån aning om vad det skulle gå på från tyskland ?? Själv skulle jag gissa på 300-400 kr, men om nån kollat upp mer precis får ni gärna tala om det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.