|
|
|
|---|---|
bimmer750 |
Har problem jag tänkte ta löst batteriet men ser ganska så avancerat ut att lossa baksätet eftersom det är el-soffa. Någon som har ett tips? Bilder etc. länk v12 is a real car need i say more? |
|
Välkommen till forumet! Kolla här: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
bimmer750 |
hej du har ingen manual på svenska ?????? v12 is a real car need i say more? |
| Otack är världens lön...? | |
bimmer750 |
du menar jag ska läsa en manual om jag inte förstår engelska ???? v12 is a real car need i say more? |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Man förutsätter att man kan engelska i Sverige. Man lär sig det sen trean nu så alla kan det o de som inte kan det får stå sin lott tycker jag - inget ont menat men man får väl spetsa öronen i skolan lite. Du kan inte kräva att folk ska översätta åt dig. |
| Nej, jag menar att du fick två kalaslänkar av Erik och "tackade" genom att be om en på svenska. | |
bimmer750 |
Frågan ställd till Maverick! Du menar att samiska lär man också sig i 3an ? För det kan jag redan v12 is a real car need i say more? |
| sitter en hake i framkant,tryck in den och dra sedan sätet framåt.det är inte krångligt.bara bökigt att få ditt den | |
|
bimmer750, varför har du en engelsk signatur ? |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Respekt att kunna Samiska helt klart, men det har inegnting alls med saken att göra. Att man kan hitta manualer och dyl. på engelska är en självklarhet nu när internet finns men att hitta dem på samiska är inte lika självklar - om än omöjligt kanske, jag har inte läst hela internet. Engelska ingår i grundutbildningen från årskurs 3 numera och det mer eller mindre förutsätts att man kan tala det språket idag efter man gått ut 9an. Kanske dumt att gräva i detta nu, men det där med samiska var den roligaste liknelsen jag sett på länge =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.