|
|
|
|---|---|
|
En av mina vänner föreslog att jag borde fixa in en PS2 i M5'an:) Nja, tänkte jag, men visst vore det rätt tufft med 2st 7" skärmar på baksidan av nackstödet, och en PS2 (nya lilla modellen). Där skulle man ju ha både Underhållning och DVD. Går det att koppla ljudet till den befintliga BMW business CD enheten som nu är i? Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk | |
|
Köp och chippa ett Xbox funkar kanon! Släng i en fet h-disk så har du film/musik och allt annat kul i bilen. Ljudet kan du koppla in via ett AUX ingång om du inte har det så finns det adaper att köpa, då kan man göra om så att du får ljud genom FM-antennkablen eller cd-växlaringången. Vet inte exakt hur det ser ut på en BMW Cd enheten. Jag har Xbox och sånt i min och det funkar fint. Ps2 suger. =) MVH |
|
|
PS2 är kungen:) GT4 finns ju inte till XboX:( Tack för tipset! Funderar på att lägga in i nackstöden 2st 7" widescreen skärmar, men hur svårt är det? +Att lite tråkigt att skära i lädret:( Dessutom är dessa skärmar silver färgade = fult, eftersom min bil är helsvart inuti. Hittade dock en Svart 7" widscreen, men den är dyrare så det innebär att jag då köper bara en och lägger den mellan frambänkarna... 2st är endå kanske litet lyx.... Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
Robsarve |
Burnout 3 på Xbox är inte tråkigt. PS2 +enkelt att montera i bil då den går på 12V +går att sätta HDD i men dyrt - lite stor och finns inget bra multimedia-OS till PS TWO +Smidig -Kräver omvandlare -Ingen plats för HDD Xbox +Chippad med multimedia-OS och 200 GB för 3100:- -Kräver omvandlare -Lite stor. Har haft min chippade Xbox i en vecka nu och den är rätt trevlig... Ekoa (www.sw-ekoa.com) har svarta 7"-skärmar till rimliga priser. Inte direkt plasmakvalité på bilden men helt ok. tycker Erik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.