|
|
|
|---|---|
|
Ja undrar om spolarmunstycke från en E46 compact (-03)passar på en E39 (-96). Jag har för mig att på E46:an så kommer det som ett regn över rutan när man skall spola. Men på min E39 så kommer det 2 strålar ur varje munstycke (det gäller väl alla E39:or,tror ja?). E46:ans spolarmunstycke Länk E39:ans spolarmunstycke Länk Jag har erfarenhet från en volvo v40 som har sådana munstycken och det verkar vara mycket effektivare rengöring än men "vanliga" strålar... | |
|
Är det ingen som vet något om det? Finns det någon annan som skulle kunna tänka sej att byta ut mot nyare spolarmunstycken? |
|
| Jag tycker oxå att dom nyare är bättre och skulle kunna tänka mig att byta om det finns några som passar | |
|
Nå hur har det gått?? Vill oxå ha såna munstycke! Saknar sådana från volvon jag hade!! |
|
|
Allt går om man är lite händig. Jag har en bil med dusch och en med 4 strålar, måste nog säga att båda funkar som rutrengörare. FP |
|
|
I sådant här väder som idag är bredstråle-spolarmunstycken guld värda. Passar E46:ans spolarmunstycke i E39:a? Hålen verkar ju vara olika stora... Måste man inte byta kontakterna? //Alex |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.