|
|
|
|---|---|
|
Hej har en fundering. När jag var och krängde på däck på mina 17" M kopior så kom jag på att det inte var några centrumringar på fälgarna. Är det ngn som vet var det skall vara för storlek på centrumringarna? E34 har väl 72,5 nav om jag inte minns helt fel. Gissar att fälgarna ska passa den BMWn som har störst nav, vilket då är? Kommer ju garanterat vibba, synd hoppas ngn däckgubbe har öppet i helgen och att det är en vanlig storlek. -Phil | |
|
Det är E39 som har störst nav med 74 m.m., förövrigt den enda modellen med större nav än 72,5 m.m. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Om jag inte missminner mig så har E60 76mm nav. Polarbear |
|
|
ok men det är in72,5mm jag skall köpa och ut xx mm motsvarande fälgen. Tjopp ok hoppas ngn däcksmurf har öppet. Min kompis var och fixade hjulinställning åt mig idag. Ska bli kul att köra. Har inte kört bilen ordentligt på länge nu. Står nere i Halmstad :-( -Phil |
|
|
ja det kan behövas..ett tips.. /norda |
|
|
Tänkte bara skirva att jag gjorde misstaget att beställa från jönköping där fälgaran troligtvis kommer ifrån. Har i skrivande stund inte fått dem ännu. Blev lovad att det skulle höra av sig igår hur det gick om de klarade denna övermäktiga uppgift men nada. Jobbiga är att man får sitta och vänta i telefon halva dagen om man vill ha tag i dem. var bara tvungen att skriva av mig lite |
|
Paap Reeder |
...centrumringar E39 -> E32/28 mfl har väl varje gummigustav hemma? Betalade 40:-/st för mina. MVH /// Paap R |
|
Jo men jag blev så less var runt på 4 ställen de hade inte. 100kr har jag redan betalt för grejerna som inte kommit. Ska testa och ringa nu och fråga vad f.n de pysslar med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.