|
|
|
|---|---|
|
Hej, efter jag handtvättat min bil i helgen så märkte jag att det läckt in vatten på bakre vänstra golvmatta!?? Mycke skumt! Jag märkte det först när jag skulle damsuga vi fötterna i baksätena, jag tog tag i mattan o skulle rycka ut den då jag märkte att den va rejält blöt på ena sidan (närmst tröskellisten). Är detta ytterligare ett E39 fenomen? eller har bara jag upptäckt detta?? Om någon har erfarit detta vore jag tacksam för ev. åtgärder! Hälsn. /C. | |
|
Brorsan har en e39 - ALDRIG varit med om nått sånnt.. Är du 100 på att dörren varit helt stängd..? Och på att mattan inte blivit blöt av nån annan anledning? För som du beskriver det så verkar det som om vattnet skulle ha krupit uppåt..(?) Men iaf - Aldrig varit med om det! Olio |
|
|
Hej igen, glömde att nämna att B-stolpens nedre del va aningen blöt, så kanske har det runnit ner längs insidan av dörren?? Det kanske bara va tillfälligt vem vet? Men jag har för mig att jag hört detta dilemma förut...kanske inte! Vi får se nästa gång jag tvättar! P.S Är intresserad om nån annan har haft detta fenomen! |
|
|
Tjo Är det något vindbrus i bilen? |
|
sebbe_bmw |
har hänt för mig ett antal ggr att rutan har varit nere ungefär 5mm då kan det bli lite blött i bilen... |
|
Har du taklucka?, dom har en förmåga att läcka i tid och otid, har för mig att någon kanal för vatten kan bega igen och då kan man få nåt liknade resultat. Surfa in på Länk |
|
| Jag får helt enkelt vara observant nästa gång jag tvättar den!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.