|
|
|
|---|---|
|
Tja!!!! Är själv BMW fantast och "bråkar" med farsan som är gammal sådan men som har gått över till den mörka sidan :) (MERCEDES)sedan några år... Undrar om någon känner till någon internetsida med info om prestanda på äldre MERCEDES modeller så att jag kan "bråka" vidare med den gamle... Kan inte hitta någon liknande (inte lika bra i alla fall) med autopower.se (we rules..) för MERCEDESentusiaster. | |
|
Här Länk finns det en hel del ___ //Ulf |
|
|
Länk Här finns lite till |
|
| Tror att jag också går över till att bli Mercedes beundrare... :) | |
| Länk | |
|
Länk Där finns mercedesforum med mera.. |
|
|
Inget fel på Mercedes, sanslöst bra bilar och har alltid varit så. Tyvärr är körglädjen hos BMW enligt mig högre och det har vunnit mitt hjärta. Hade dock inte tackat nej till varken en gammal 560SL, 560SEC, SL500 eller E500 ;) |
|
|
Är också av uppfatningen att Merca och Lexus är fantastiskt fina bilar rent kvalitetsmässigt, men hur man än vrider och vänder på det, är BMW mer "personlig" och har mycket mer körglädje. ///Mats |
|
|
Jag har efter många års troget BMWägande köpt min första gubbräser och måste säga att de svenska mercedes-forum jag hittat är helt ointressanta och mossiga jämfört med Autopower! F.ö. så mäste jag säga till dem som klagar på attityder, serviceanda och kunskap hos BMWs reservdensavdelningar att de inte har en susning om hur dåligt det kunde vara. Mvh, Steaman |
|
|
Är vi mossiga?? Christian |
|
|
Är av samma åsikt som E38B12 :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.