|
|
|
|---|---|
| hej har en e30 325 som inte gick igenom besiktningen pga för hög decibell på tomgången . jag har en special gjort slutbruk av feritta som låter gött men aldeless för mycket tyckte dom .. vad kan man göra för att dämpa ljudet ? trycka in järnspån hjälper det ? nån osm hjar nått bra idde ?? mvh david | |
|
Sätt på en originalburk när du besiktar och byt tillbaks efteråt. Om du inte har nån original så e det nog inte dyrt att skaffa något tystare. Mvh |
|
| nix de va de som va problemet har tyvärr inget orginal .. asså ja tror slutburken går ända till katten . å den går då över tusenlappen som onödigt å köpa en ny för en körtid till besiktningen som tar 20 minuter.. man borde kunna dämpa me att stoppa dit nå grejs i slutbirken på nått sett men ja vet inte vad riktigt .. mvh david | |
| gör en insats å stoppa i din dämpare, det bör gå ! | |
|
Ok jag e tyvärr inte så insatt i hur man dämpar inne i burken. Så jag kan inte hjälpa dig. Hmm borde man inte kunna hitta nåt billigt på skroten? Mvh |
|
| jag de kanske går köpa nå dämpar filter lr nått ska försöka få till det ialf den dånar rätt friskt nu ialf .. är det nån som är inne på de dära me co å ho halterna vad är ho halten väte ?? ja fick underkännt på det undra va de kan vara ?? | |
| ja ska kolla i lycksele men dom bruka va så dyra tyvärr fanns det inga på skroten i skellefteå , men de kanske dyker upp bra tips mvh david | |
| testa åk till ett annat besiktnings ställe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.