|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa ut min stereo till en icke orginal stereo i min 316 Compact -03 (som det sitter en bandare i). Blir det snyggt eller ser det helkonstigt ut? Sticker fronten ut från övriga panelen? Man vill ju inte att interiören skall förstöras helt! | |
|
Välkommen till Autopower! personligen tycker jag inte att det ser bra ut. Tror jag har någon bil jag tagit på en E46a där detta är gjort. vinka bara till så drar jag iväg ett mail! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
givetvis ska det stå bild och inte bil. Så går det när man har brottom=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Personligen tycker jag det ser väldigt konstigt ut. Tyvärr, eftersom originalgrejorna alltid inte är de bästa. |
|
|
Här är ett exempel Länk ___ //Ulf |
|
|
Fel!!! Denna är bättre Länk ___ //Ulf |
|
|
Man tackar för svaren. Får väl bli en orginalstereo då. Om man nu får tag på nån med kvitton och allt. Ingen som vet nån som har en till över? Och det är väl inte några problem att koppla in ett eventuellt slutsteg? |
|
| fult och fult, visst originalstereon sitter väl snyggast. Det handlar ju bara om man vill ha det snyggt eller bra ljud..... har själv byggt nytt i min och för väldigt små pengar kan man lyfta ljudet väldigt mkt... räcker att bara byta ut huvudenheten och du får en chock.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.