|
|
|
|---|---|
|
Hej Min elektronik har börjat spöka ibland så lägger förarstolens elektronik av o den vänstra backspegeln sköter sig själv, den högra som ställer in sig själv när man lägger i backen låser sig. Ena halvljuset slocknar på höger sida ibland o helljuset på vänster sida funkar inte alls (har bytt lampor) intrumentbelysningen slocknar i samma veva... Har beställt en ny lkm box som styr alla ljus så hoppas att det löser problemet. Vad tror ni har ni vatt me om samma sak!!?? Har ett annat lustigt problem också.. när jag sätter i min nya stereo så är det omöjligt att få igång intrumentbelysningen när jag sätter tebax den gamla så funkar det igen!! fattar ingenting hjääälp... Bilen är ju hur välskött som helst annars så tycker att det är synd att det blir sånna problem istället... MVH/ Mathias Tiaz | |
|
Och bilen är vilken modell?? Har möjligen problemen uppkommit efter att du just installerat din nya stereo? ;-) Mvh. /Kjell |
|
|
Borde väl vara stereon som kortsluter nånting? Z MMM Coupe |
|
|
tja problemen har inget med stereon o göra bara intrumentbelysningen... men den brukar slockna ibalnd ändå fast jag har den gamla stereon i.. Tiaz |
|
|
När jag kopplade min stereo fel så fungerade inte instrumentbelysningen. Åkte då till bmw där dom visade vilka kablar man ska använda.. Ang stol och speglar så sitter elboxen till detta under förarstolen (Om det nu är M5 vi pratar om) ? Mvh Andreas |
|
| Jo det är m5:a vi pratar om... | |
|
den högra backspegeln skall ändra sig när du lägger i backen. Detta är utrustning som följer med elstolarna. Backspegeln skall vinkla ner sig för att du ska se trottoarkanter och ev hinder vid sidan av bilen. En riktigt bra sak det där. |
|
| nu var jag inte med riktigt.. Den låser sig i det nedre läget, sorry läste inte riktigt. | |
|
jo vet om det där med högerspegeln men den återställer sig inte när jag lägger ur backen igen o ska köra iväg... Tiaz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.