|
|
|
|---|---|
|
hallå har köpt speglar på Styletech utan auto fold, ja har inte elsäten eller nån fold funktion sedan förrut, Men nu till problemet, orginal speglarna hade 7 kablar, mina nya har bara 5, det är värme och elstyrning, men nu går både vänster och höger spegel åt vänster då man styr höger o tvärtom, men upp och ner funkar som det ska, kablaget var plugg and paly så att säga, men vad är fel ?? har iof bara kopplat in vänster spegel än, o har orginal spegeln på höger, påverkar det funktionen?? Snälla hjälp, har lackat o allt *Suck* Mvh:danne | |
|
Hej läste nånstans att det var nått problem med speglarna men jag skulle prova o sätta dit dom som du har gjort sen så tar du bort minus kabeln på batteriet o nollställer systemet o prova sen funkar inte det så har jag inte en aning ring bmw o hör om dom har några förslag.. jag har på m5:an haft problem med att dom styr sig själva!! men jag nollställde systemet och bytte lkm boxen i säkringsdosan så funka det igen :) hoppas det löser sig ;) jag känner en på bmw jag kanske kan luska fram nått tjao Tiaz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.