|
|
|
|---|---|
muppen |
Vart vänder man sig om man vill hyra ett garage i Stockholms området ? |
| Ge ett område så kanske det finns något. Vet ett garage på Tulegatan där det finns gott om plats. | |
Steffe |
Jag tar gärna emot tips på garage/del i garage på mail- stefan.larsson@i.lrf.se Mvh Stefan |
| Jag hyr av stockholm parkering på södermalm.. var inte så lång väntetid.. kostar ganska mycket dock 750 plus moms. | |
|
BMWM3Cab: Är det ett garage för ren uppställning/parkering, eller finns det mekmöjligheter också? Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Nagguks - var hyr du garage för 750 + moms på Söder. Det tycker jag låter som ett bra pris. /330, bor på Skinnarviksberget |
|
|
Bor i närheten av skinnarviksberget. Vill oxå ha ett garage. |
|
| Pewe: Det är en ren uppställning, Stockholm parkering - nytt garage, dyrt men rent och bra säkerhet samt många platser att välja på. | |
| Mitt garage kostar 190:-/mån :-) | |
|
BMWM3Cab: Vilken del av gatan är det? Är det garaget som ligger i nära Frejgatan? Har du något telefonnummer och hur mycket kostar det? /foo |
|
| Tulegatan 49, precis ovanför S.A.T.S mot Frejgatan. 1750 spänn (som hittat) man ringer lämpligtvis Stockholm Parkering, vet inte numret i huvudet men kolla gulasidorna.se | |
|
Jag betalar 2250:-/månaden i Vasastan. Det kostar att likgga på top... ---------------------------------- Länk |
|
|
>>M3CAB Med tanke på din bilpark, så är du knappast ett socfall....2250:-/månad är väl en piss i Nilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.