|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag hittade en annons på powerbörsen från DÄCK & FÄLGCENTER JÖNKÖPING och jag undrar om det är någon som har erfarenhet av detta företag och av de grejjer de säljer. Vet att denna tråd har varit upp vid ett tidigare tillfälle, men det var ett bra tag sedan (typ 1 år). Priserna är ju onekligen ganska lockande... | |
|
Ja inhandlade nya bakdäck där i samband med Elmia. Toyo Proxes 255/35-18". Har ej monterat däcken än så jag kan inte utala mig om kvaliten men bemötande av Tony va bra, hjälpte mig att lasta in däcken, han klippte tom. till kartonger så jag ej skulle smutsa ner i bilen. Fick även skrivet kvitto på summan. En sak störde jag min dock på, hans priser som han annonserar ut gäller ej när man ringer till honom och ska beställa. Mina däck annonserar han för 1750kr/st men när jag ringde honom så sa han 1800kr. Jag påpekade att han hade en 2h gammal annons med 1750kr men han sa bara att han ej haft tid att ändra det priset. Dagen efter kom en ny annons...priset 1750kr! Struntsumma i sammanhanget men irriterande till max. Väldigt bra priser på kvalitetsdäck är väl min slutsats! Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Det kanske är läga att göra en beställning då. Priserna är ju otroligt konkurrenskraftiga... |
|
|
Javisst, han slår allt, iaf. på Toyo däcken. Men säkert på andra fabrikat oxå. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| InteTonny helsike...Han lurar jo folk som in i helvete... | |
|
Roberto: Tony heter han väl?! Hur lurar han folk? Erfarenheter? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Har köpt både fälgar och däck till min MB av Tony, och har uppfattat honom som mycket seriös och hjälpsam på alla sätt. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Erfarenhet har jag... men man ska inte döma en människa enligt sina erfarenheter... Om de flesta tycker att han är seriös då stämmer det kanske, men jag har haft en dålig affär med han och det kostade mig nerver att lösa problemet (ännu inte klart än, men hoppas att det löser sig denna veckan)... Den fåregående inläget skrev jag mer impulsivt pga all klabb jag har haft den senaste månaden... Hoppas att han inser att en nöjd kund är en bra kund... Har själv inte upplevt det tyvärr.... Men som sagt - om alla andra hade bra affärer utan någon som helst strull då är det bara och köra på och beställa ifrån han... Lycka till |
|
| Brorsan köpte M3-kopior med däck av honom, mycket bra grejer och snabb leverans. | |
|
Entligen har vi löst problemet.. Man är iaf glad att det är över, efter (som sagt) mer än en månad klabb.. Nu kan jag säga att Tonny verkar jätte trevlig kille men tyvärr jag var kanske en av de få som inte märkte det pga att man är vansinnigt förbannad pga all strull man hade.. |
|
|
Jag har försökt att få tag på dem i över en månad men de verkar inte vilja svara på telefon. Jag tog kontakt med Ulf på www.dackgrossisten.se istället och fick tag på bra däck och fälgar för bra pris. www.dackgrossisten.se rekomenderas starkt |
|
|
Länk Sitter på jobbet och försöker ringa. Han lägger på hela tiden. Jobbigt, vill helt enkelt ha varorna jag betalat för. nu har det gått mer än en månad senda jag satte in pengarna på deras konto. |
|
|
Fick tag i Tony lika trevlig som alltid. Ursäktade sig med att de har mycket att göra. En trevlig prick är han men, svår att få tag på. Han skall nu personligen skicka dem. Aeeee. Hoppas de kommer nu på riktigt. Tony är jättetrevlig men jag tror inte att jag kommer köpa ngt mer hos honom. |
|
|
OK... Lite sådär betyg då alltså... Ingen med lite färskare nyheter? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.