|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
hmm jag har en extra fläktrem liggandes i bagaget, om man hänger den runt ett av slutrören? :) följer faktiskt tipset som erikw skrev och nu slipper man stötarna i uppskattningsvis 80% av fallen, ibland får man dom ändå men då är dom såpass svaga så det känns inte jättemycket... MVH Johan K |
|
nxv |
jag har samma bekymmer, men det beror helt på vilka skor jag har på mig. mina gympaskor ger mig stötar, men mina "finskor" ger mig 0 stötar. bara byta skor helt enkelt! :) |
|
hmm kan ju variera beroende på sulans material ? blir ju en hel doktorsavhandling det här :) själv är jag fattig så jag har ett par skor till allt + ett par garageskor när jag meckar, så jag har inte testat med dom, men dom kanske är bättre... MVH Johan K |
|
|
Men ge er! Jag har samma problem med min E34. Så fort jag går ut och när jag tar i dörren för att stänga så får jag stötar. Jag vill knappt ta i dörren längre. Folk kollar dessutom som att man är handikappad eller något när man rycker till. Jädrigt störande faktiskt och framför allt irriterande. Har blivit inlärd nu att stänga och ta i dörren försiktigt. Tänkte lura den och tog med tröjan och stängde och det gick fint. Sedan utan att jag tänkte på det så skulle jag öppna bagageluckan och fick mig en jädra stöt. IRRITERANDE! //Schnitzer |
|
nxv |
sitter man i bilen och laddar upp statisk eletricitet, och INTE laddar ur den i bilen så finns det kvar till man tar i något annat som jordat, eller så kan man förstöra sin tv, dator, eller något annat som är känsligt för "stötar" så lika bra att ge bilen en kyss än tantan på stan som har världens instabilaste pacemaker. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.