|
|
|
|---|---|
|
Jag ska ev. åka o kolla på denna bil imorgon: Länk Tar gärna emot synpunkter om den och vad tycker ni man kan betala för den? Mvh Jens BMW CS # 5080 | |
|
Fin färgkombination och rätt utrustning i övrigt om man bortser från Riegerspoilern bak. Dock verkar den sakna AC/klima vilket kan göra den svårsåld längre fram. Priset verkar ok. Får du den för 115 - 120 gör du nog en bra affär om mil, skick etc stämmer. /Rickard |
|
|
Tror att denna bil har varit utannonserad på PB tidigare. Priset var om det nu var denna? runt 100" och kanske har samma ägare bytt in denna bil eller lämnat denna på säljuppdrag. Tror just avsaknden av ac gör bilen svårsåld annars är bilen enligt mig helrätt. Men vem vet kolla om ac finns och pruta några $... |
|
|
AC är nödvändigt på en cab om taket skulle vara på och det regnar/luften är fuktig... Mvh |
|
|
Annons även på blocket ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det är syrrans bil.. Jongab har haft den som säljuppdrag det är inte deras bil,, Vart såld idag är det JN som köpte den? |
|
|
Japp det var jag, kom precis hem... Hoppas syrran din hittar nåt nytt snart då, fast med eran bilpark så finns det väl alltid nåt kul att låna :) Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Lite nyfiken på vad priset blev till slut (125' i anonsen) är själv lite sugen på en cab och vill veta var det "riktiga" priset skall ligga. /Fredrik |
|
|
Hoppas du blir nöjd med bilen.. Kan säga dig att hon knappt kört bilen.. I värsta fall får hon ta någon av hojjarna :) |
|
|
JN, grattis! Ser riktigt fin ut! Jag tar gärna en titt på den vid tillfälle. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.