AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
726

vita eller mörkfärgade blinkers ?

Hej
Jag har köpt mig en 735 E32 som jag tänkte ha som bruksbil, men jag tycker ser lite tråkig ut med original oranga blinkers fram så jag kollade på realcar o de hade 2 olika varianter av fram blinkers
vita och mörkfärgade blinkers
Nu har jag svårt att välja, min bil är mörkt brun metallik med tonade rutor så vit kanske för glansigt ut, men jag vet inte hur en E32 ned mörka blinkers ser ut (har inte hittat nån bild)

Så jag tänkte höra med er andra om tips
det ska även komplerteras med lackade njurar så helheten ser bra ut

Mvh zacka
Ras.mus
Vita är det du ska ha... Mörka blinkers hör till Golf, dessutom till golf på 90-talet...

Med lackade njurar, menar du då bruna eller krom? Ska du lacka njurarna i bilens färg kan du lika bra ha mörka blinkers också, bilen kommer ändå se dassig ut...

(jag gillar krom. anser att en dyr bil ska se dyr ut...)

Sen är det ju den egna smaken som avgör, gillar man bruna njurar ska man ju ha det!
Njae kanske inte bruna, fast svarta som resten av platsen ri grillen
Okej, tror nog att jag ska ta vita, för mörkfärgade kanske ser lite konstigt ut bredvid strålkastarna som är ljusa

Mvh zacka
Dom snyggaste till E32, är gråa i samma färgton som strålkastarna, jag hade det på min Svarta E32:a, finns hos MHW Länk

Svarta njurar passar utmärkt på E34/E32 med 6cylinder front, och nej det ser inte illa ut, utan det ser enbart tuffare ut!, Det passar alltså inte på en bil som har 15" och standardhöjd på fjädringen, men med sänkning och 17" eller större passar det.

Mvh Stephan

Orange blinkers är klart snyggast på E32! Behåll det snygga originalstuket och spara pengarna :)

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Kalle Hansen
det hade jag gjort om bilen för super fin o i original skick, men jag tycker att det oranga är inte direkt snyggt

smaken är delad :)

njurarna kommer att lackas matt svart o tar sammtidigt hela grillen så det blir samma färg tema på hela front partiet
bilen är försedd med 17" fälgar med breda däck o en sänkning ska beställas snart

så man får en snygg bruksbil :)

Tack för alla tips, det ska bli vita blinkers
bimmer750
Det snyggaste på en 750ial man kan ha är KLARGLAS både på blinkers, sidan, strålkastarna med ringar. Jag ska försöka få tag på klarglas bak också. Jag köpte allt på www.schmiedmann.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.