|
|
|
|---|---|
|
Hej jag var in på ENEM och kollade på deras nyutvecklade kompressor sats och jag kan bara säga att det verkar bara positivt. Montering 3-4 tim beroende på meckvana, motor orörd , pris 32000kr, effekthöjning ca 40%, bättre lågvarvs egenskaper, väldigt "originallikt" montage... -Never feel sorry for yourself.- | |
|
Glömde länken!!!Länk -Never feel sorry for yourself.- |
|
| Är det ingen här som har lättat på lädret och köpt kompressor-satsen ? | |
|
Orginal spridare och inte mappat, hur bra kan det bli? Sen är jag skeptisk till att 45-74 graders insugstemp är bra för effektiviteten. Plus i kanten för vad som verkar vara en diskret montering. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Vågar man köpa med tanke på risken vid besiktningar? Även om det är ett diskret bygge så har ju en kompressor en lite speciellt ljud som inte lär undgå en besiktningsman. Men om det å andra sidan bara tar några timmar att montera så kan man väl lika enkelt demontera ifall man skulle bli underkänd. | |
|
LexCom som jag förstod ingreppet skulle det ta 3-4 timmar. kan ju vara värt att skruva lös den vid besiktining. bara en tanke! |
|
|
Stylingkompaniet Länk har sedan länge en byggsats med SMT6 (piggy back), liten intercooler och samma kompressor som ENEM (Lysholm 1200) till ett mycket lägre pris: Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.