AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
816

Vad tror ni om denna baslåda i en e34?

Visa användare
108
Clemens
325 coupe
Var inne på nardik.se och kikade på macaudio fireball 2250(4x10"). Någon som hört denna i en e34? Ni kanske har något bättre förslag för liknande pengar?
Mvh///Henke

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Spelar säkert bra..... i Skuffen :)

Satsa på en bandpasslåda med portar upp igenom hatthyllan...

------
/Chrille

Min Bebis: Länk
Visa användare
108
Clemens
325 coupe
Om man har skidluckan öppen borde väl basen sprida sig in i kupen oxå lr? Bandpass e ju lite kluriga att bygga bra!

///Henke

Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Skidluckan brukar funka bra, men med 4st 10" spelar det nog rätt bra även utan lucka. Bandpasslåda är klurigare att räkna på och att bygga, dessutom passar den inte all musik. Smaken är som baken :)

Angel eyesen monterade!Min bil: Länk
52
42
520luleå
520i 24v -92
jag installerade just två infinity perfect tior i portad låda i min e34. spelar skitbra fast jag inte tätat runt baslådan, den spelar in genom skidluckan. Ska dock fixa till bättre o täta ordentligt i ett senare skede (måste dra om lite kablar o sådant)
at
90
attida
BMW 535i -88 E34
520luleå--> Du har inga bilder på bygget?
Jag kör f.n med bandpass men är lite sugen på att prova med basreflex. har en st 12" Alpine.
Skulle vilja ha lite ideér om tätningen emot skidluckan o så...

52
42
520luleå
520i 24v -92
jag håller just på att slänga upp en liten hemsida om bygget. Fast jag har ännu lite kvar att göra, bl a lite bättre kabeldragning o sådant.. men det borde bli färdigt om några veckor här framöver så jag postar här på forumet då :)
at
90
attida
BMW 535i -88 E34
Låter fint!
Ser fram emot att trilla in på din site då... =)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.