|
|
|
|---|---|
|
Nån som kan namn på några prisvärda ställen som säljer detta? mvh Daniel | |
|
www.schmiedmann.com , köpte ringar i matt krom därifrån, ser mycket trevliga ut. Har tyvärr inte hunnit montera dem. Angel eyesen monterade!Min bil: Länk |
|
|
Hejsan, vi monterade på såna cromade ringar på en e46 förra veckan, och dom köpte vi ifrån en som annonserade på blocket, så kolla där under bildelar å aluringar eller nåt sånt. dom kostade 500:- tror jag , och det vart kanon. tog ca 30min att montera, måste limmas. lycka till mvh Patrik |
|
|
Länk MVH / Jacob |
|
|
Tack så mycket. Länken Jacob gav hade ju i särklass bäst pris. Men portot låg på typ lika mycket.. heh... får se hur jag gör! tack // Daniel |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag köpte mina här. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Tack hasso! har skickat iväg ett mail till honom. o du är nöjda med desaa antar jag? mvh Daniel |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jo tack dom blev bra. Är ju lite pillrande med montaget och limmande. Men en bra beskriving medföljde och jag hade ju tränat på 528an tidigare. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Riktigt snyggt det där. Hur får man bort plasten/plexit för att montera dessa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.