|
|
|
|---|---|
BmwMutte |
vilken funkar bäst? nån som har erfarenhet av denna...? Länk |
|
Har haft DLS 160 och 200C tidigare. Fungerade hur bra som helst. Mer information finner du här: Länk MVH / Jacob |
|
BmwMutte |
billigare nånstanns? eller nån annan som är mer prisvärd? |
Njuren |
Uniden 80 på kjell o company,skitbra och billig.lyssnar varje kväll BMW - i nöd och lust? |
Paap Reeder |
..... tyvärr pratar trafikpolisen nästan aldrig så det hörs i en scanner! ... om du nu "tänkte i dessa banor" med din scanner. MVH /// Paap R |
|
..och med kommande digitala radio system för "blåljus myndigheterna" blir det mest till att lyssa på Truckers och Bullar så varför?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
BMWMutte: Har en billig och bra till salu. Har 3 stycken just nu så jag kan sälja en. Hör av dej via e-mail så tar vi det där. Mvh Andreas Paap Reeder: Gör dom inte? Här i Östergötland gör dom det för jämnan... Länk Gasar-Magnus: Jojo än så länge har vi inte sett att dom har hittat sina miljarder till det nya systemet så vi lär inte behöva oroa oss än på ett par år. "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
Paap Reeder |
... jo visst hör man mycket snack på radion .. var själv nere i D och E- län igår men det är mest om att Kalle och Olle är fulla och pryglar sina fruar o s v. Trafikarna kör sitt antingen på mobil eller så kör de på lågeffekten varvid du hör sändarradion inom ca 1500 m .. om de dessutom inte ställer sändarantennen "bokom" bilen från dig sett ....då hör du sändaren ungefär samtidigt som lasern mäter dig. "Stoppet" lyssnar ju bara. I vilket fall är det inte som på 80 och 90- talen. MVH /// Paap R |
|
Jag sålde min DLS 80 i förrgår, 460:- gick den för. Mycket trevlig scanner, självscanning på 78-79 Mhz (polisbandet). Har dock inte använt den på 7-8 år så jag sålde den. Sådana saker är roliga typ en kvart innan man tröttnar. |
|
|
Då består min kvart av typ 10 år ;) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
BmwMutte |
köpte den jag länkade till och är väldigt nöjd iaf. |
|
Om det skall vara lite seriös scanning så gäller mobilstation med riktig antenn. Med liten handapparat och gummipinne är det nästan lika illa som Paap skriver, tyvärr. FP |
|
BmwMutte |
för mej fungerar det bra iaf. hör jämt central och oftast bilarna oxå. |
|
Jag har en Uniden och den funkar fint:Får in hela snacket mellan station och bilar.Min kostade 1700:- och då får jag in allt som jag vill lyssna på BMW e lag |
|
bmw,m3 |
gå in på www.polisradio.net sitter ibland och lyssnar där händer en hel del ibland. Har haft en del polisradior och de är sälva antennen som är viktig + en hyffsad apparat. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.