AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
572

Utöka länk- eller lathundsdelen...

kilroy
Är det någon mer än jag själv som tycker det vore bra med en utökad förteckning över lämpliga länkar? Det kan vara länkar till trafiklagstiftningen (alkohol, fortkörning, trafikbrott m m ), det kan vara länkar som tar upp vissa delar av polisens arbetsmetoder, det kan vara länkar som handlar om politiska beslut som påverkar oss som bilförare...
Ibland kan man också hitta någon kanonlänk som faktiskt tar upp något som diskuterats på forumet. Varför bara lägga den i ens personliga favoriter när man kan lägga den på forumet så att många andra får nytta av den?Vad jag pratar om här är inte länkar från Svenne i Hästveda som presenterar sina hemmaklockade tider vid olika accelerationsförsök...Vi har både en länk- och lathundssida på forumet redan, varför inte utöka någon av dom?Varje länk borde också förses med en liten anspråkslös informationsyta så att man snabbt förstår vad länken innehåller.Det länkas friskt i många trådar, jag är säker på att många av dessa länkarna kan sparas för framtiden. På så sätt blir informationsinnehållet på forumet högre. För nya medlemmar, icke så bevandrade i länk- och sökstrategin, är det lätt att få information efersom man lätt kan referera till rätt länk.

Mvh kilroy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.