|
|
|
|---|---|
|
Hittade de här 2 bilderna på garaget men kunde inte hitta att ngn hade uppmärksammat det här. Kolla framlycktorna på andra länken! Men särskilt märket, får man göra så? Om vi inte får hylla BMW med bmwpower så borde ju inte kineserna få konkurrera med ett märke som är såå likt!? Undra hur BMW AG agerar, om de kan. Länk Länk /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk | |
|
Diskuterades här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Och jämför dessa framlyktor: Länk (BMW E60 5-serien) Länk (Citroën C4) Länk (Citroën C5) Undrar om Bangle extraknäcker på Citroën på helgerna? :) //Chrille |
|
|
Hej! Vad mer kan man säga än att bmw inte följer utvecklingen bmw leder utvecklingen ; ) mvh.benny |
|
|
Inte konstig att de försöker efterlikna BMW men tror knappast att de kommer att nå samma klass som ''originalen''..patetisk att försöka ens me sånt..kommer nog aldrig att höra; jo jag kör en BYD,,en vad?? behind a great man there is a great BMW |
|
|
Jo men de har ju en snygg förebild i alla fall... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Chrille : > Fast Citroens är snyggare :-)) | |
|
KNUFF!!! "Palm knuffar ner 540is i en vulkan" Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla loggan på som BMWland har. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
hasso. då kan man ju undra varför detta forum var tvungen att byta sitt namn? Är en skylt bara en anvisning av vad man bör göra?! |
|
|
Misstänker att bmw inte vill väcka ont blod genom att konfrontera kinerserna. Tänk att bli portad på världens största marknad..... Dock känns det som lite varumärkeskopiering. Smart av Audi att sälja prod.linan av 100 modellen till Kina. Slår även igenom av fsg på nya modeller av samma märke. |
|
|
aaah, Nu vet vi vad Hasso gör när han inte hänger på detta forum:-P saxat från www.bmwland: " Who is Online In total there are 35 users online :: 17 Registered, 1 Hidden and 17 Guests Registered Users: DW, geefung, Hasso, james525ix, jonno_, marky, mystic_528, NickS, oliieh, Olli530d&320d, PhilL, Phillip, Rahul_uk, screwtinizer, smudge, ssangha99, whitt121" Totalt ot, men vad säger du Hasso, är bmwland en bra site? On topic: har för mig att gamla Audi100 kallas för phoenix i kina:) |
|
|
BMW har ingen som helst möjlighet att göra något åt vad som sker på den kinesiska marknaden. Däremot om kopian föröker säljas på marknader där BMW är registrerat som varumärke eller där det betraktas som inarbetat så är det ju kört. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ja BMW land är en hyfsad sajt och engelsmännen är trevliga prickar och har en attans puts på sina grejer. Det finns flera bra sajter som jag besöker dagligen i England en för 5 serieägare och en som är knuten till BMW Car Magazin. Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.