AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
807

Hur stor skillnad är det på e36 vs e46 egentligen?

Det verkar som att det har gått någon importvåg med e46 touringar där jag bor och jag blir ju lite avundsjuk och sugen på att byta upp mig från min 320 touring 1996 till en e46 touring av nån modell. Men handen på hjärtat ni som har erfarenhet av både e36 och e46, hur stor är egentligen skillnaden. Om jag skulle byta och köpa e46 så skulle det ändå inte bli en som är speciellt ny utan kanske en av de första årsmodellerna, är ett byte motiverat eller vad tycker ni? Förutom att det alltid är roligt att byta bil då förståss!

:)
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Jag tyckar att det är "som en annan bil" men absolut inget fel på e36án... Var väldigt nöjd med min... Hade jag haft e36án nu hade jag definitivt INTE bytat bort den om jag hade varit nöjd med den... (Sålde min pga behov av större bil - volvo)

328án: Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Prova får du se.
Bilen är ju bra mycket modernare. Har ägt E36, E46, E36 och nu E46 igen.
Frågan är vad du har för krav på din bil och vilken önskan du har efter en nyare. Det är ju en kostnadsfråga...
Helt omöjlig fråga du kommer med. :) Det är bara du som vet hur mycket det är värt. Efter att du provat en eller ägt en så att säga.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.