|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni?????? I like it | |
|
??? ___ //Ulf |
|
| vet inte hur man lägger in en länk... kan någon de | |
|
Du markerar adressen i adressfältet ovan, sedan högerklickar du och väljer att kopiera den markerade adressen, sedan högerklickar du igen i fältet här nedan man skriver inläggen och tar klistra in. Vips så har du kopierat en länk. |
|
|
Det är bara att kopiera in länken i texten eller skriv www......... Programvaran känner av att det är en länk och fixar resten. ___ //Ulf |
|
|
Finns det bilder på den nu? Vore kul att se. //Schnitzer |
|
|
Man kan ju hoppas att denna bild föreställer den kommande M3an. Ser faktiskt riktigt bra ut! Länk MVH / Jacob |
|
|
Här är allt om kommande 3-serie inkluderat M3 E90 Länk |
|
| Här finns det fler bilder på M3 E90 | |
|
Juki_25: Tyvärr är det gamla bilder, gjorda i PS dessutom. För mer information: Länk Här original-bilden till en av bilderna: Länk MVH / Jacob |
|
|
Ser bra ut tycker jag. V8 med 400 hk är inte heller helt fel. //Schnitzer |
|
|
Nu får ni ursäkta min negativa inställning, enligt mig är E30'n den vackraste av dom alla och jag tycker även att bmw gjorde ett under med E46'an. Men det här modellen, jag tycker den är riktigt ful om jag ska vara ärlig. Lysena är absurda och linjerna flyter inte alls ihop. Tycker även att grillen ser både malplacerad ut samt att den ser lite japansk ut framifrån. Tur att den är lekt med i PS men orginalbilden är inget jag längtar efter heller. |
|
|
Absolut jag håller fullkomligt med dig men vad jag saknar är bestämda mjuka linjer. Svårt att förklarna men en blandning mellan mjukt pch hårt. Jag tycker inte att året vi lever i är en ursäkt för en sådan bil men som sagt det är bara min åsikt, hade varit konstigt om man hade gillat formen på alla bilar under 30 år oavsett märke. Jag måste våga påstå att formgivaren i det här fallet har mycket att lära av personerna som hjälper till på nya alfa romeo, lamborghini(audi) mfl. Hårda men ändå mjuka linjer. |
|
| På den bilden som Jacob_M3 länkade till ser "M3:an" riktigt grym ut. Om den ser ut så när den kommer så är det ett klart lyft från E46:an. Riktigt så rå lär den dock inte bli :-( | |
|
Jacob_M3 Inte alls originalbilden. |
|
|
Jodå, Jacob har rätt: Hans bild: Länk ...och den fejkade: Länk / Joakim Länk |
|
|
Sorry. Trodde ni menade Länk |
|
|
hoppas att den kommer att se ut som dena typ Länk riktigt fnygg :p Toni |
|
| E30 och E90 tycker jag är snygga men i olika tidsepoker. E36 borde raderas ur historien =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.