|
|
|
|---|---|
|
Pappa funderar på att byta bil, han vill ha nåt runt 80.000kr, men jag skulle tro att det går bra med bilar upp till 90.000kr också. De enda kraven han har är att bilen ska ha: - Drag - Acc - Sommar- och vinterdäck - Farthållare I övrigt har han inte sagt så mycket. Kollade lite på E39 touring, dom ligger i (relativt) rätt kurs. Vad tror ni? Behöver inte vara en BMW, kan lika gärna vara en Saab =) MVH Erik _____ Bilen Länk | |
svavelvinter |
finns ju fina e46 touringvagnar ? |
| E39! Eller E38 om han vill åka riktigt ståndsmässigt! Volvo s80 är en ruskigt trevlig bil om man inte vill ha BMW. En 9-5 är väl ok, men se till att få med hörselskydd isåfall... | |
| hörselskydd till 9-5? Varför? nyfiken på vad du menar med det =) | |
|
Pga den höga ljudnivån i kupén! Vi har förutom två BMW också en volvo 945 tic, och tog denna på en tur till en närliggande kommun för att testa en 9-5 2,3T kombi för eventuellt uppbyte Är direkt ingen vän av volvons "komfort" men vid jämförelse av den nästan 10 år nyare saaben var volvo iaf tyst inuti! Blev mycket besviken och körde hem utan saab. Kanske berodde det på däcken, men då kompisen just köpt en 9-5 , förvisso sedanen, fick jag testa den och den var ännu sämre. Därav slutsatsen att man bör få med hörselskydd till 9-5:or. En fräsch 02:a är tystare i kupén. (Och roligare, men det är ju en annan femma:-)) |
|
|
Fina e46 touringar för 80-90 kkr? Någon är ute med monarken skulle jag tro. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Haha, ute med monarken =P Han kanske menade E36? 3 och 4 ligger ju bredvid varandre på tangentbordet! Jag har fått för mig att E36T är högljudda? Han jag köpte min E34 av tyckte att E34an var tystare. |
|
| För de pengarna kan man få en beg. V70 (gamla karossen) i Tyskland. För de flesta svensksålda (som inte gått som taxi eller andra med många km på mätaren) ligger över 100k. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.