AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
490

Äntligen BMW-ägare igen!

Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Var och köpte mig en beggad bostongrön 540IA från 93 idag. Jag har haft ångest och svårt att sova i flera veckor nu eftersom jag varit rädd för att köpa en så pass "dyr" bil. Nu är det dock gjort! No retreat, no surrender! ;-)

Det är rent otroligt hur mycket bil man får för relativt små pengar när man siktar in sig på BMW´s lite äldre "lyxvagnar"!

Jag hoppas verkligen inte att jag får anledning att ångra köpet! Under de tio mil jag kört idag ångrade jag det i alla fall inte ett dugg. Vilken syndigt trevlig bil!

Nu får nån vänlig själ gärna upplysa mig om vart man utför en Inspection II så billigt och bra som möjligt. Svår kombination kanske men ni förstår säkert vad jag menar.

Sen såg jag i någon tråd hur någon nybliven 540 - ägare blev inbjuden till nån slags meckarkväll och sånt säger jag absolut inte nej till!

Behövde skriva av mig lite... Och uppdatera min profil. =)
kilroy
Grattis till bilen!Jag har inte ångrat köpet av min 540 en enda dag under de 4 åren jag ägt den...Mvh kilroy"Rätt använt är livet långt nog."

Seneca

Visa användare
125
Loctite
540iA -93
Precis rätt bil att köpa. Den kommer att ses som en klassiker om tio år när det flesta vraken skrotats. Du kommer inte att ångra dig.(bara när du tankar)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.