|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilprovningen verkar ju seriösa....man kanske skulle provat en flaska whiskey? Länk |
|
|
Oj..nu blev det tokigt! :) Denna länken skall det ju vara, ang korruption hos SBP! :) Länk |
|
|
mosse: att Du vet tog jag för givet. Men i alla trådar angående besiktning så finns det personer som tror att allt är ok bara för att deras bil gick igenom en vanlig besiktning. Speciellt när nån ska skryta om att han har kommit igenom med 19" ( suck) Z MMM Coupe |
|
| Min M3 regbesiktigades med icke original vinge, ställbara dämpare och 18" fälgar. När jag då för 1 vecka sen var inne på vanlig besiktning så klagar dom på vingen. Då sa jag att den regbesiktigades i det skicket som den är nu men då svarade han: "Det kan ju inte jag veta". Visserligen är det sant men om de då på en regbesiktning inte sagt/klagat på något så tycker jag att det är lite konstigt. Dvs det har STOR betydelse var man besiktigar sin bil och vem som gör det. | |
|
"Dvs det har STOR betydelse var man besiktigar sin bil och vem som gör det." Precis min "point" |
|
|
Men å andra sidan, skall vi inte vara glada för att det är olika beroende på vem det är som kontrollerar bilen? Alternativet skulle ju vara att alla dras över samma stenhårda kant och ingen någonsin skulle komma igenom med ställbara dämpare? Det alternativet skulle ju visserligen vara rättvist men långt fler skulle ha mer att klaga över... /Marcus |
|
| Sant...men hade hoppats att jag hade hamnat på "rätt sida kammen" ;)) | |
|
Jag tycker nog inkonsekvens är värre än hårda regler iaf. Det ska inte behöva handla om tur... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.