|
|
|
|---|---|
|
Kom hem en sväng mitt på dagen idag .. ser 2 killar komma efter vägen tänker inte så mycket på dom men när jag kommer upp i Lgh och tittar ut så ser jag hur dom stryker omkring bilen har nyligen lagt på sommardäcken vet inte vad dom kollar på men det ser ut som ett visst intresse finns .. känns inte bra i allafall Bimmer | |
|
De kanske tyckte den var fin o tog närmare titt..jag själv har tittat närmare ofta på bilar som jag tyckte var fina eller snackat med ägaren o beundrat bilen. mvh madmax behind a great man there is a great BMW |
|
|
usch..skulle tycka sånt vore obehagligt. var med om att folk kunde stryka omkring runt en polares 7:a flera gånger.. nån vecka senare blev den stulen och slaktad på prylar :( |
|
|
Hmmm nåja man får väl hålla koll och se om man ser samma personer fler gånger lite märkligt var det i allafal för jag körde bara runt en gata dom stod kvar när jag åkte iväg men när jag körde förbi samma ställe så var det borta och det var bara efter typ 1 minut Bimmer |
|
|
Jag skulle inte heller uppskatta att folk tittar så noga på min bil om jag inte är där. Men jag skulle nog köppa en ny omgång låsbultar till mina fälgar om det skulle hända mig no balls no baby! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.