|
|
|
|---|---|
| Är det något som vet vad en sån kan kosta på BMW? Eller är det kanske nån här som har en liggandes o vill sälja den billigt till mig? :) | |
|
På Förenade Bil i Malmö kostar modellen: "BMW - När du älskar att köra" 75:- & deras egen "Förenade Bil" 100:- 328án: Länk |
|
|
Ca 60 spänn betalade jag för ett tag sedan, men varför inte köpa en sådan här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Oj, snabba svar! Hehe Jag menade hela grejen som sitter ihop med listerna på stötfångaren! Den går uppifrån och hela vägen ner i höjd med dimljusen! |
|
|
Eller menar du delen som sitter i stötfångaren fram? Nr 9: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Knappt 500:- skulle jag tippa på. Observera att det finns två utföranden; den äldre är blank och den nyare är lite knottrig, brytpunkt 3/1994. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jepp, det är den jag menade! Nån som har en sån över eller det kanske blir bäst att besöka skroten? Passade även på att beställa två Autopower.se skylthållare :) |
|
| Erikw: Jo och på äldre e34or så är det inte hål längst ner utan helt täckt. På 91+ är det hål nere vid "sträcken" eller vad man nu ska säga :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.