|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
och vårputsar sina E38, här: Länk och här: Länk Två Individualbilar. Själv skottar jag snö runt huset... Mvh Scheckheft |
Paap Reeder |
... jag hade dock satt dit rektangulära slutrör - ett per sida - ... när man ändå höll på. Ren avundsjuka ty jag har varken ngn E38 eller några utblås. MVH /// Paap R |
|
ujuj gillar den sista skarpt! Fina bilder var det oxå! mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
|
Fälgarna som 7er Fan har på sin kärra är riktigt apsnygga. Vill ha! ---- Rasen nicht reisen |
|
|
Enormt feta bilar! Gillar ljust skinn :-) /Micke |
|
| 3 inlägg 19:43, ngn som tror på det övernaturliga? :) | |
|
Paap: Vi har ju redan snygga rektangulära utblås på våra bilar :-) Eller...Var har Dina utblås tagit vägen då? Har Du fått dem stulna.. ;-) (jag putsar f.ö. lite varje dag...) /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
| Kanonsnygga bilar, speciellt den andra. De fälgarna sitter som en fylla en fredagskväll, Mums! | |
|
Vill också börja putsa på bilen :( Men först lite rostlagning, nya lister och detaljer... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Njuren |
vad betyder CC som det står på vissa bilar? BMW - i nöd och lust? |
Scheckheft |
Hej CC = Corps consulaire (konsulskåren) CD= Corps diplomatique (diplomatiska kåren) Skyltarna kan man fortfarande se på diplomatbilarna även om det börja bli sällsynt. Varför 7er Fan har det på sin bil vet jag däremot inte. Mvh Scheckheft |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Kan man sälja sin själ i utbyte mot den sista bilen? Fina var de. |
Nöjd E30 ägare |
riktigt trevliga bilder:) nu är det bara 10 dagar kvar till jag drar fram min 7:a, längtar extra mycket när men ser dessa bilder.... Mina entusiastbilar: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.