|
|
|
|---|---|
|
Kolla denna bilen. Ägaren påstår att den är 100% skadefri. Byggdes det verkligen 2,8 or med den stötfångaren? Länk "OUR HARDWARE RUNS BETTER WITHOUT WINDOWS" BMW! | |
|
Nej, det kan jag inte tänka mig! Är 99% säker på det! Det kom ju facelift då, kan vara så att han fått en spricka el liknande och var tvungen att köpa en beg el liknade. Plast skada bör inte räknas som: Krockskadad, tycker jag iallafall. |
|
|
Den där fronten satt på 1.8 och 1.9 mellan 95.09-99.03, så nej, 2.8 byggdes inte med den. Kan ju vara så som Maxey säger att den gamla fronten var sprucken av en eller annan anledning, det behöver ju dock inte betyda att bilen i övrigt är skadad. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jag kan inte förstå människor som sätter på en sån front på en 2.8 även om den gamla har blivit skadad... aja... folk... *suck* /Magnus |
|
|
Nä det kan jag inte heller förstå, sabbar ju hela bilen även om det i övrigt skulle vara en bra bil. Snubben verkar skum, han har inte ens svarat på mitt mail där jag ifrågasatte stötfångaren. Han kan ju i sin tur ha blivigt lurad. Aja... inte mitt problem.. "OUR HARDWARE RUNS BETTER WITHOUT WINDOWS" BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.