|
|
|
|---|---|
|
Länk Japanskt stylade bilar .. ska man skratta eller gråta? :P | |
|
Snygga utblås !!! Vem blir först med det här? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Vad sägs om de en meter långa frontläpparna då? haha ;) |
|
| Jag tror SBP har ett o annat att säga om de dära spoilersarna i fronten. Riktiga fotkapare!! | |
|
??? Härmed ÄR det bevisat, man får inte bli förvånad över någonting. Det finns verkligen folk till allting. ??? Fast jag förstår ändå inte??? ??? /Fredrik |
|
|
HAHAHAH... det var det gräsligaste jag sett på länge. Skulle inte förvåna mig om de gigantiska utblåsen bak är avstämda att spela "Stairway to heaven"... ;) Mvh Patrik - orginal ;) ___ Touringklubben: Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Herregud... Är de verkligen stolta över sina bilar ? |
|
Ja vart ändå mest imponerad över dom två meter höga vingarna =) undra om man får bra fäste på bakdäcken om man sätter dit en sån? MvH Björn |
|
| Det finns ett inlägg med samma bilar längre ner.. **Japansk bilmässa** | |
|
Så här ska det se ut: Länk tillägnad alla tråkar som åker runt i orginal bilar ;) Mvh, /Wille |
|
|
Håller med övriga talare. De flesta så ut som F*n. Vore kul att fylla på x antal lite vatten i slutrören och se rökridåerna. Snyggaste bilen var ju helt klart den här Länk. Ta bort vingen så tycker jag den är riktigt FET, speciellt fälgarna. Lite överstylad är den dock. En standard 3000GT är ju snyggare. |
|
|
Man ska nog gråta:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Man kan ju inte annat än undra om de byggt bilarana sådär på skoj, eller om de verkligen tycker att det är snyggt?! Bilen: Länk |
|
| Carl L: Intressant fundering. Har oxå funderat på hur dom tänker. Men det är ju skilda kulturer så... förmodligen tycker dom det är snyggt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.