|
|
|
|---|---|
|
Konstigt det här elhissen klickar till uppåt men inte neråt så jag rev ner hela dörrsidan och kolla upp allt det var som det ska va ..... Kolen va fina och ingen annan defekt syntes så jag tog ner rutan manuellt (trodde att den hängt sig) men den funkar bara upp !!! Vad kan detta bero på ??? / Niklas | |
|
Båda eller bara ena sidan? Det finns fler som haft liknande problem, dock utan lösning: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är enbrat vänster bak !!!! / Niklas |
|
coach |
Vet inte om vi har samma konstuktion men det borde det va (har en e39), Jag har precis samma problem som dig, om du tar bort dörrsidan ser du en vajer med en liten "stoppklump" på sig. Den lilla klumpen ska befinna sig i ett litet hus, förmodligen har "golvet" på dit hus gått sönder så när du ska ha ner rutan drar inte klumpen/vajern med sig huset som i sin tur är kopplad till rutan. Upp däremot är inga problem efter som "taket" i huset förmodligen är helt. Hoppas du förstår :) Men kolla vart vajern går och är kopplad kommer du nog finna problemet... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.